لوازم جانبی دوچرخه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
لوازم جانبی دوچرخه
نوشته شده در جمعه 2 ارديبهشت 1401
بازدید : 462
نویسنده : محمد حسین احمدی

داشتن چرخ دنده های سالم

دوچرخه شما، به خصوص ترمزها، باید در شرایط خوبی باشد. فرمان خود را بررسی کنید، زیرا اگر لاستیک پاره شود و چرخ فلزی بدون محافظ لاستیک در معرض دید قرار گیرد، ممکن است وسایل جانبی دوچرخه سواری در خطر باشد. گرانت همچنین گفت که افراد تازه وارد به دوچرخه سواری باید از دوچرخه هایی با چرخ های 20 اینچی به جای چرخ های 24 اینچی استفاده کنند زیرا کنترل دوچرخه سواری را آسان تر می کند. یکی دیگر از پیش نیازها داشتن کلاه ایمنی است. یکی از ویژگی های BMW X، کلاه ایمنی باید دارای محافظ شانه نیز باشد، نه فقط مانند مدل استاندارد کلاه ایمنی جاده. شما همچنین به لباس راحت (شلوار بلند و آستین بلند برای به حداقل رساندن خط و خش در هنگام افتادن) و دستکش نیاز دارید. داشتن کفش های لاستیکی تخت و زیبا نیز ایده خوبی است.


تمرین ها و مهارت ها

گرانت می گوید: «حتی اگر او حرکات را به درستی انجام داد، باید مهارت را پیدا کنید، زیرا اگر باید آن را انجام دهید، پس باید مهارت ها را انجام دهید. یادگیری تک چرخ زدن (شکل اولیه آن) بهترین راه برای یافتن نقطه شروع دوچرخه است. هنگام پدال زدن با بالابر چرخ جلو و تلاش برای استفاده از قدرت پا برای کنترل ارتفاع چرخ جلو ساده به نظر می رسد. اگر چرخ جلو افتاد، وزن خود را کمی به عقب فشار دهید. این کار در سطح پیشرفته‌تری به صورت دستی امکان‌پذیر است (بالا بردن چرخ جلو در حالی که در هوا هستید)، که بخش مهمی از کنترل دوچرخه هنگام پریدن است.

تک چرخ با BMW X.
بانی هاپ یا جفت شدن یک تمرین سه مرحله ای است.

1. سرعت را افزایش دهید و سرعت رکاب زدن را از یک چهارم به سه چهارم افزایش دهید.
2. چرخ جلو را بلند کنید و
3. چرخ عقب را از دو اینچ به دو پا بلند کنید (بسته به قدرت شما).

هدف در اینجا این است که دوچرخه را در طول مانع در سطح هوا نگه دارید. هنگامی که در امتداد مانع هستید (موانع در اینجا می تواند سقوط یک بطری آب روی چمن یا تمرین باشد)، چرخ عقب را کمی قبل از چرخ جلو پایین بیاورید و مهمتر از همه، فرود خود را با دست انجام دهید. . پاها (و بازوها) و پاها را مانند ضربه گیر یا کمک فنر کنترل کنید.

بانی هاپ یا جفت

بازی مقایسه یکی دیگر از تمریناتی است که در طول مسابقه مفید است. این یک تمرین قدیمی است: به یک منطقه کوچک نگاه کنید و ببینید چگونه می توانید بدون اینکه یک پا را روی زمین بگذارید، روی دوچرخه خود ثابت بمانید. گرانت می گوید: «در شروع مسابقه، وقتی پشت ریل هستید، اگر قبل از شروع ایستاده باشید، قطعاً می توانید سریعتر حرکت کنید. مارپیچ ها (به شکل عدد انگلیسی 8) در اطراف یک سری مخروط یا بطری های پلاستیکی کنترل شما را در یک مسابقه با مسیر پیشگیری بهبود می بخشد.

گرانت تمرین روی اتصال یا برخورد را پیشنهاد می‌کند: "این دو را پیدا کنید و با هم تمرین کنید تا دوچرخه درست در کنار شما سوار شود و به مکانی صاف برخورد کند." او این کار را با پرخاشگری و عصبانیت انجام می دهد. زیرا این اتفاق برای شما خواهد افتاد و باید با آن کنار بیایید. کم کم شروع کنید و ادامه دهید تا به بهترین شکل ممکن تمرین را تمام کنید.

تمرین دیگر ترمز در یک خط است، یعنی زمانی که با سرعت به سمت علامت حرکت می کنید، در کمترین فضای ممکن با پدال های موازی با زمین، در حالی که وزن خود را روی Is می چرخانید، به آرامی (خفیف) ترمز کنید. دراز بکشید تا کنترل دوچرخه را حفظ کنید. این باعث ایجاد تعادل بین فشار پایین روی اهرم های ترمز و تقسیم یا تقسیم وزن در عقب دوچرخه می شود. اینجوری میفهمی که پای قوی داری و بر پدال مسلط میشی. همون پایی که وقتی پدال ها همیشه یک ربع تا سه ربع جلوتره. برای افزایش مهارت های کنترلی، سعی کنید این بار پای دیگر را به سمت جلو حرکت دهید.

ترمزهای کشویی در این حالت، دوچرخه برای ترمز به کناری فشار داده می شود، به طوری که در آستانه کنترل و لیز خوردن است. شما باید این کار را روی چمن به بهترین شکل انجام دهید. با سرعت بالا شروع کنید. پدال داخلی (پدال مخالف جهت لغزش شما) باید بالا باشد. پای خود را از پدال داخلی خارج کرده و پشت را قفل کنید. در این حالت، زمانی که می توانید دوچرخه را بلغزانید، وزن خود را به سمت جلو هل دهید. از آنجایی که در چنین شرایطی دوچرخه کمی از کنترل خارج می شود، ممکن است از مسیر خارج شوید، خارج از آن باید بدانید چه کاری انجام دهید.

- Grant توصیه می کند که کمی وارد میدان های آموزشی و مسابقه ای BMW X شوید و در هر زمینه به مهارت های خود مسلط شوید. هنگام هل دادن دوچرخه به پایین شیب، با یک پرش روی لبه یا یک مسیر مستقیم شروع کنید و به آرامی به سمت بالا حرکت کنید. دوچرخه و بدن شما باید با هم کار کنند، بنابراین شناور ماندن مهمترین چیز هنگام سوار شدن به کامیون است.

تمرین مهارت های مربوط به جفت شدن (بانی هاپ) و تک چرخ زدن در حین پریدن روی دوچرخه بسیار مفید است. یک پرش کوچک انجام دهید و حتماً کاری را انجام دهید که به آن میز رومیزی کوتاه می‌گویند در شیب کم؛ اگر نمای کامل ارتفاع را بررسی کنید، اینطور نیست. «از بازوهای خود برای جذب ضربه استفاده کنید».

 

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: